Transavia: ams-alc Falcon Air: got-Preveza Lefkas (charter) CCM: nce-tls
GOTATH Medlem 23 November 2012 #61 Transavia: ams-alc Falcon Air: got-Preveza Lefkas (charter) CCM: nce-tls
S Svante Medlem 23 November 2012 #62 80-talet i USA en gång: Eastern Airlines (hemsk upplevelse) Senare tid: Air Nigeria (fd Virgin Nigeria) Arik Air Dana Air Aero Contractors (Santliga ovan i Nigeria/Västafrika Fly540 (Tanzania)
80-talet i USA en gång: Eastern Airlines (hemsk upplevelse) Senare tid: Air Nigeria (fd Virgin Nigeria) Arik Air Dana Air Aero Contractors (Santliga ovan i Nigeria/Västafrika Fly540 (Tanzania)
S ski Medlem 23 November 2012 #64 GOTATH skrev: Transavia: ams-alc Falcon Air: got-Preveza Lefkas (charter) CCM: nce-tls Klicka för att utvidga... Falcon air har jag också provat. De körde en del åt Transswede. Post på nätterna och sedan in med stolarna och körde pax på dagarna.
GOTATH skrev: Transavia: ams-alc Falcon Air: got-Preveza Lefkas (charter) CCM: nce-tls Klicka för att utvidga... Falcon air har jag också provat. De körde en del åt Transswede. Post på nätterna och sedan in med stolarna och körde pax på dagarna.
S Svante Medlem 23 November 2012 #65 Hahaha, Glömde faktiskt bort det... Iran air Aseman Air (också Iran) Mahan air (också Iran)
johan_fbg Medlem 23 November 2012 #67 Viktormh skrev: Samt TAM Bolivia - Santa Cruz - Tarija Klicka för att utvidga... Rest med TAM mellan LPB - RBQ. Riktigt läskig inflygning då landningsbanan var av gräs vilket inte är särskilt optimalt i regnskog. Kraftig försening när jag skulle flyga tillbaka, efter 7 dagar tröttnade jag och hyrde en jeep.
Viktormh skrev: Samt TAM Bolivia - Santa Cruz - Tarija Klicka för att utvidga... Rest med TAM mellan LPB - RBQ. Riktigt läskig inflygning då landningsbanan var av gräs vilket inte är särskilt optimalt i regnskog. Kraftig försening när jag skulle flyga tillbaka, efter 7 dagar tröttnade jag och hyrde en jeep.
johan_fbg Medlem 23 November 2012 #68 Flög Air North YDA-YXY med en Hawker Siddeley HS 748 tidigare i år. Men hade blivit besviken på er om jag är ensam om detta.
Flög Air North YDA-YXY med en Hawker Siddeley HS 748 tidigare i år. Men hade blivit besviken på er om jag är ensam om detta.