Senaste nytt

Flygbiljetter till Bryssel imorgon!!

agehall

Medlem
Jag har tillgång till Sabre på min arbetsplats, bokas i V.

Då har du väl tillgång till fare rules också:

Fare Rules skrev:
ELIGIBILITY VALID FOR YOUTH CONFIRMED PSGR UNDER 26.
NOTE - TEXT BELOW NOT VALIDATED FOR AUTOPRICING.
PROOF OF AGE MUST BE PRESENTED AT TIME OF
TICKETING AND AT GATE.
--------
YOUTH UNDER 12 YEARS OF AGE MUST TRAVEL WITH ADULT
16 YEARS OR OLDER.
--------
NOT VALID FOR UNACCOMPANIED MINORS.

Dvs V är ungdomsbiljetter.

Om du har lite EB-poäng, så finns det gott om bonusplatser åt båda hållen.
 

Kebalibre

Medlem
Om man skall boka på SAS hemsida så är E biligaste biljetten, även ExpertFlyer säger att det finns V platser, men hur hittar man dessa?

Har lämnat jobbet och har tyvärr inte tid att logga in och kolla farebasis just nu. Men, jag bokade första bästa flyg till BRU de aktuella datumen i Sabre, gjorde en sökning på bästa pris och valde sen de flyg som passade adhoc76 beskrivning. SAS borde rimligtvis kunna boka och prissätta dessa i V. Det fanns åtminstone 3 platser kvar när jag kollade och jag har svårt att tro att dessa försvunnit sedan jag kollade.

Edit. Agehall, där har vi nog svaret.
Hade brådis och läste inte genom reglerna. Hoppas det löser sig för er adhoc76.
 
Last edited:

adhoc76

Medlem
Tack för ert engagemang kära "forum-kompisar". Har bokat nu. Det blev ARN-BRU, via FRA, med LH imorgon och BRU-BMA, med SN på söndag för ca 3400 SEK pp.
 

Palazzi

Medlem
Haha jaså? Du har inga planer på att flytta hem då med andra ord? Kollektivtrafik är ju dyrt i Sverige med...

Är i Sverige för tillfället. Märkt att kollektivtrafiken är aningen dyrare här, men inte hutlöst (beror förstås på transportsätt). Däremot fungerar det tyvärr lika dåligt på båda ställen... Här är det tekniska fel, och i Italien är det strejker:p

On topic: Skönt att du fick tag i biljetter! :)
 
Toppen