Senaste nytt

Flyga A380 innan dom försvinner?

Nu börjar visserligen dessa sakta men säkert tas i drift igen. Men A380 blir nog snart ett minne blott.
Har inte hunnit flyga dessa maskiner ännu, och vore roligt att få bocka av!

Har fått dispens av frugan att använda lite poäng till en nöjesresa någonstans, men frågan är vart?
Tipps på någon rolig destination med A380? Tänker mig att jag kan vara borta några dagar te.x torsdag -> Söndag.

Antingen bokas med points via eurobonus eller pengar om man kan hitta en prisvärd business biljett.
Öppen för förslag! :) Vart skulle du valt att resa?

Finns det ens några A380 bokningsbara inom Star Alliance med Eurobonus förutom ANA till Hawaii?

Singapore kör ju sina men går inte boka SQ just nu med eurobonus.
Thai och Asiana har väl avvecklat sina? Eller har Asiana kvar dom men utan First?

Finns det ens några A380 bokningsbara inom Star Alliance med Eurobonus förutom ANA till Hawaii?

Singapore kör ju sina men går inte boka SQ just nu med eurobonus.
Thai och Asiana har väl avvecklat sina? Eller har Asiana kvar dom men utan First?
Precis, så kan det absolut vara. Har inte ens börjat kika ännu. Det är inte hela världen om det inte går att boka med points.

Emirates har ju absolut störst flotta så det är nog enklast.
Annars har du British Airways om du vill flyga med Europeiskt bolag.

Inom Star alliance är det väl bara Singapore Airlines som flyger A380 just nu, och att hitta bonsuplatser med dem är enligt utsago nära nog omöjligt.

Traditionellt sett så har Bangkok varit ett bra alternativ för billiga businessbiljetter, så om du tror du hinner det på en långhelg så har Emirates börjat sätta in A380 på vissa avgångar.

Om du vill betala med pengar hade jag lagt pengarna på Singapore Airlines som jag tycker har en bättre Business än Emirates på sina A380 men det är tycke och smak.

Toppen