Bryant
Medlem
Vad väntar du på?Jag kan nog faktiskt fixa danskt pass - så det där ska nog gå att lösa!
Använda danskt pass till Danmark, och svenska passet hem till Sverige![]()
Vad väntar du på?Jag kan nog faktiskt fixa danskt pass - så det där ska nog gå att lösa!
Alla kommer ihåg en fegis! Utgår ifrån att du börjar flygande imorgonJag kan nog faktiskt fixa danskt pass - så det där ska nog gå att lösa!
Steg 5: Skratta dig lycklig vetandes att du med efter genomfört uppdrag antingen kan A) Boka 270 inrikesresor. B) Boka 10+ interkontinentala resor i First C) Köpa 2031 muffins.
Stående erbjudande om hembakat. Jag lovar att baka 200 muffins i utbyte mot en F-resa. Beställaren får själv välja smak (blåbär, hallon eller blåbär/hallon).utöver ett utbrett flin när jag läser detta och förundran över hur dina @Skogi ideer kommer till världen, så kan jag inte förstå att 10 interkontinentala resor F kan likställas med dryga 2000 mufins.
Riktigt exklusiva muffins...
Typiskt. Jag som tänkte hoppa på men ville ju ha chokladmuffins.Stående erbjudande om hembakat. Jag lovar att baka 200 muffins i utbyte mot en F-resa. Beställaren får själv välja smak (blåbär, hallon eller blåbär/hallon).
Det finns ingen SAS lounge i ÅrhusHur är loungen i Århus?
Har dom muffins?![]()
Och där sprack hela upplägget... :-(Det finns ingen SAS lounge i Århus
Man kan ju även komma in i Guinness rekordbok väl och peta bort norrmannen som flög Stavanger-Bergen typ 800 ggr på 6 månader.