Senaste nytt

Flyg till asien (star alliance bonusresor)

Är dessa flighter bokningsbara om man ringer in till SAS / Star Alliance på deras bokningsnummer som står på Vouchern? För jag hittar dem inte i deras egna sökmotor här: https://www.sas.se/eurobonus/star-alliance-award-trips/
Singapore Airlines är tyvärr inte längre bokningsbart med Eurobonus, så du kan räkna bort alla flighter med SQ i förslaget ovan.
@taxvalp Ahh, har inte följt Singapore Airlines tråden, visste bara att det gick att boka "igen" för nån vecka sen.

@Xgi
Såg några på SAS-portalen via Turkish en del

Jag tittar på att flyga CPH till Bangkok istället, då Singapore Airlines inte går att boka med SAS EB Poäng och hittar inga bra flyg till eller från Singapore.

Står mellan två alternativ: Austrian Airlines från Wien (13,5h) eller EVA air från London (15,5h) - Någon som har erfarenhet av dessa och kan säga vilket de tycker är bäst? Säteskomfort är viktigast då jag är lång.

Jag tittar på att flyga CPH till Bangkok istället, då Singapore Airlines inte går att boka med SAS EB Poäng och hittar inga bra flyg till eller från Singapore.

Står mellan två alternativ: Austrian Airlines från Wien (13,5h) eller EVA air från London (15,5h) - Någon som har erfarenhet av dessa och kan säga vilket de tycker är bäst? Säteskomfort är viktigast då jag är lång.
Har inte provat nån av dom, men verkar som att EVA vinner bland folk här på forumet (Business). Men iom ekonomi kanske det är bättre att köra på Europeiskt

• Gilla
Reactions: Xgi
Toppen