Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Ja det kan han ju göra även vid points sharing, utan att betala pengar för överföring. Om överföringen skulle ämna att höja FlyPremium nivån så skall man veta att dessa är exkluderade enligt villkor, även om dom eventuellt skulle räknas.

Jaså detta går att föra över utan att betala för själva överföringen? Intressant och bra att veta =) Tack

När jag nått nivån obegränsat antal bonusresor i SAS Business till priset av SAS Go i Världen kan jag boka åt mina nära och kära? eller gäller det bara för mig själv?

Jag har samlat ihop 170 589 Eurobouns poäng inom 12 månader, har 12 000 som kommer i dagarna, förhoppningsvis innan augusti.
Om dom kommer in innan augusti så har jag cirka 182 000 poäng inom 12 månader. Är lite sugen på att komma upp i + 200 000 poäng så jag kan köpa business för priset av economy i miles.

Hur löser jag detta? Räknas det om man köper poäng?

Jag har samlat ihop 170 589 Eurobouns poäng inom 12 månader, har 12 000 som kommer i dagarna, förhoppningsvis innan augusti.
Om dom kommer in innan augusti så har jag cirka 182 000 poäng inom 12 månader. Är lite sugen på att komma upp i + 200 000 poäng så jag kan köpa business för priset av economy i miles.

Om det som @Borje L säger stämmer är det nog bästa alternativet. Högsta fly premium nivån är ju värd det efter en bokning.

Räkna dock med en begränsad tillgänglighet för businessbiljetterna om du inte är sugen på att åka till Chicago mitt under vintern.

Ja det kan han ju göra även vid points sharing, utan att betala pengar för överföring. Om överföringen skulle ämna att höja FlyPremium nivån så skall man veta att dessa är exkluderade enligt villkor, även om dom eventuellt skulle räknas.

Jag har också hört att överförda poäng räknas i FlyPremium även om det står att de inte ska.

Toppen