Yes, fått det bekräftat. Men enligt vissa ska det funka på Classic sidan. Men att jag inte nått högsta nivån, vilket hindrar mig från det.SAS webbsidan inte stödjer FlyPremium rabatt när man väljer olika kabinklasser på utresan och på hemresan.
Yes, fått det bekräftat. Men enligt vissa ska det funka på Classic sidan. Men att jag inte nått högsta nivån, vilket hindrar mig från det.SAS webbsidan inte stödjer FlyPremium rabatt när man väljer olika kabinklasser på utresan och på hemresan.
SAS webbsidan inte stödjer FlyPremium rabatt när man väljer olika kabinklasser på utresan och på hemresan.
Det fungerar i alla fall på classic-sidan med Go/Plus åt respektive håll och precis som Dr Miles skriver så fungerar det inte på nya sidan när jag provar.Yes, fått det bekräftat. Men enligt vissa ska det funka på Classic sidan. Men att jag inte nått högsta nivån, vilket hindrar mig från det.
Tack!
Funkade det? Kommer förmodligen upp till högsta nivån när poäng från Amex och SAS MC kommer in.
Edit: Ringde in till SAS och om jag förstod det rätt (väldigt svårt med danska), så kunde man inte applicera i efterhand. Man kan inte heller få rabatten om man bokar i olika klasser, men om jag minns rätt så är det andra som ringt in och kunnat få rabatten i olika klasser?
Edit 2: Ser att vissa har provat med classic sidan, hur applicerar man flypremium där? Verkar inte finnas på samma sätt som på den nya.
Funka för mig med Fly Premium på vanliga sas.se.Hej, visst är det så att det skall gå bra att boka open jaw? Verkar inte fungera på hemsidan.
Tack
Jag har tom bokat det som double open jaw. Om jag minns rätt så var det en open jaw som jag sedan bokade om per telefon till en double open jaw.Funka för mig med Fly Premium på vanliga sas.se.
Du hade inte olika klasser ut och hem? Det skall väl gå hoppas jagJag har tom bokat det som double open jaw. Om jag minns rätt så var det en open jaw som jag sedan bokade om per telefon till en double open jaw.
Njet, körde business båda hållen. Men det borde fungera tycker jag.Du hade inte olika klasser ut och hem? Det skall väl gå hoppas jag