Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Förrutom enkelresor kan jag fortfarande inte boka till Tyskland (FRA, TXL, MUC) eller Polen (WAW, GDN)
samma sympton - får upp valet att applicera MCP-RABATT men det blir ingen rabatt när jag sen väljer en Plus-resa

Samma fel för mig, verkade inte helt okänt när jag ringde in och bokade till München på telefon istället, med rabatten.

Det stod att den är löpande per månad. Så varje månad räknas den ut, och gäller 12 mån från den tidpunkten. Skulle man halka ned så ska man då inte trilla ned förrns saldot varit under sin nivå i 12 mån i sträck.

Förstår jag detta rätt då att man inte behöver ett konstant inflöde av poäng på runt 16600 poäng per månad för att behålla högsta nivån hela tiden?

Man skulle alltså teoretiskt sett kunna få in alla sina 200 000 poäng i juni 2018 och ändå bibehålla högsta nivån under hela perioden?

Förstår jag detta rätt då att man inte behöver ett konstant inflöde av poäng på runt 16600 poäng per månad för att behålla högsta nivån hela tiden?

Man skulle alltså teoretiskt sett kunna få in alla sina 200 000 poäng i juni 2018 och ändå bibehålla högsta nivån under hela perioden?
Ja. Jag kan ju använda tjänsten trots att jag bara har 6k poäng senaste månaden. Det är rullande 12-mån historik som triggar.

Toppen