något dygn eller treAnsökte precis (och fick godkänt direkt), försöker nu boka bonusresor men FlyPremium finns inte som erbjudande. Hur lång tid tog det för er innan det dök upp?
Köpa baspoäng för extrapoängen man tjänar? Men då krävs nog större spend än 150000kr om jag minns rätt.Hur får man 25.000 bonusgrundande poäng med Amex Elite ?
Ansökte den 1:e juni och väntar fortfarande på "erbjudandet". Sas guldsupport skyller på SAS MC och tvärtom :/Ansökte precis (och fick godkänt direkt), försöker nu boka bonusresor men FlyPremium finns inte som erbjudande. Hur lång tid tog det för er innan det dök upp?
Ansökte den 1:e juni och väntar fortfarande på "erbjudandet". Sas guldsupport skyller på SAS MC och tvärtom :/
Undertecknad räknade bakåt och det blev bara 91200 men kommer de nya in så är en till gräns överskridenEfter 8 dagar fick jag äntligen svar från Gold service, den summa de anger att jag tjänat är långt
mindre än den som jag ser, den är även långt mindre än den jag fick när jag gjorde en manuell
sammanräkning av extrapoäng.
Vad det betyder, som det står i reglerna, att både Bas- och Extrapoäng räknas svarade de inte alls på.
Kan uppdatera att jag nu fått tillgång till Fly Premium. Bokade mina första inrikes plus för priset av go.Ansökte precis (och fick godkänt direkt), försöker nu boka bonusresor men FlyPremium finns inte som erbjudande. Hur lång tid tog det för er innan det dök upp?
Och enligt flypremium har du bara 1 st inrikes i plus. Däremot på högre nivåer och utanför Skandinavien är det obegränsatKan uppdatera att jag nu fått tillgång till Fly Premium. Bokade mina första inrikes plus för priset av go.