Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

palmen

Moderator
Det låter främst som att FLyPremium är en förmån man drar full fördel av om man reser ensam, är flexibel/kan resa med kort varsel.

I mitt scenario där jag försöker trycka med familj eller åtminstone fru på alla redemptions så tolkar jag det som det är inte lika användbart.
Det är ju lika lätt att hitta 1 som 2 platser om du hänger på låset. Efter det får du ju alltid bara brödsmulorna oavsett hur många ni är.
Jag kunde boka NY nu i juli med FlyPremium när jag bokade i April. Fanns massa datum över helger med 2 platser tillgängliga.

Sen kan man ju nyttja det i Europa när biljetterna är snordyra för ok värde, även om jag inte brukar göra det.
 
Jag håller med om att Fly Premium fungerar bra att använda när man reser med familjen.
Jag har använt det ett flertal gånger inom Europa och även inrikes. Alltid 2-4 personer. Jag reser nästan aldrig ensam om jag reser privat. :)
 

Sir Lemon

Medlem
Jag tycker fly premium är bra för familj också. Flög Åre t&r 5 pers i vintras (plus alltså) , blir Palma för 5 pers nu i sommar. Ena vägen plus med fly premium andra vägen köpt i go. I höst blir det business till new york för 2 pax t&r i business för totalt 90.000 poäng.
Har 2 st 2-4-1 men ingen aning hur jag ska använda dom på ett bra sätt :)
Hmm, hur kommer du till New York 2 pax i business för 90.000 poäng?
 

FFlash

Medlem
Det är väl 3 månader efter första tre köp man först får välkomstpoängen som de marknadsför?
”Senast 3 månader…”(SAS text) = tidigast 3 månader efter köp enligt erfarenhet?
 
Toppen