doc
Medlem
Skämt åsido, en linje GOT-DOH som nämns ovan borde väl kunna funka några gånger i veckan.
Det skulle säkert funka superbra! Tänk på alla som skulle åka ARN-DOH-GOT tur och retur för att få 560 TP!
Skämt åsido, en linje GOT-DOH som nämns ovan borde väl kunna funka några gånger i veckan.
Det skulle säkert funka superbra! Tänk på alla som skulle åka ARN-DOH-GOT tur och retur för att få 560 TP!
Som stockholmare känns det inte så sexigt att åka till Landvetter, Ni kanske borde döpa om Er till Göteborg Smögen Int´l Airport?
Skämt åsido, en linje GOT-DOH som nämns ovan borde väl kunna funka några gånger i veckan.
Har haft denna tråd i bakhuvudet sedan jag såg den igår, och jag kommer inte förbi funderingen "Finns det ett tillräckligt underlag för en sådan expansion"? Höghastighetståg från Jönköping + effektiva och snabba tåg från Halland resp Vänersborg/Trollhättan/Mellerud resp Uddevalla resp Skövde ökar upptagningsområdet, men ändå? GOT ligger "inklämt" mellan CPH, ARN, OSL så GOT kommer inte naturligt bli en hub, snarare fortsätta vara en feeder till hubbar.
Aten; Av högst personliga skäl. Men en direktlinje skulle möjliggöra fler småresor till mitt andra hemland
New York; Finns säkert många i Landvertters upptagningsområde som skulle uppskatta en direktlinje
Bergen; Troligen en lönsam oljelinje
Zürich; Gärna med Swiss, så att man kan testa deras Business Saver lite lättare.
BGO var bra, men det var hopplösa tider med CF, Vet någon hur linjen till BHX går? Underviker den då det är poänglöst...
Sent in, men men...
UME, LLA, OSD bör det finnas möjligheter för, som flera har nämnt. Där finns en del företag, myndigheter och universitet som man kan vilja ha att göra med.
Polen saknar jag, WAW eller kanske GDN. Mycket industri och handelskontakter. Plus att då kan man enkelt komma vidare med LOT:s nät.
ZRH som nämnt, en bra hubb.
LIS för semestrande, samt för att komma vidare i TAP:s nät.