Jag hänger inte riktigt med på kombinationen "det verkar inte fungera" och "dragit pengar 4 gånger"? Då har det väl förmodligen fungerat men du har kanske gjort köpet fyra gånger?Försökte precis köpa extra poängen via saseurobonusshop och får en röd bar i toppen av sidan. Testat med olika kort men det verkar inte fungera.
Tror jag läst tidigare att andra användare har haft samma problem. De har nu dragit pengar 4 gånger men inga poäng i sikte.![]()
Vad gäller pengarna som "dragits" är det säkert så att det är fyra reservationer som kommer att släppas inom några dagar om inget köp gått igenom, så prova igen att köpa i morgon om felet rättat till sig!Yesbox, läste det men det var ett tydligt error-meddelande. Vi får väll se, lär få ringa in imorgon och se vad som har hänt.
Och skulle det inte vara som @NotRyan säger, påstår FAQen:Yesbox, läste det men det var ett tydligt error-meddelande. Vi får väll se, lär få ringa in imorgon och se vad som har hänt.
Jag har tyvärr ingen som kan hjälpa mig med det och här får man väll inte lägga ut att man vill "köpa" points via transfer om jag inte missminner mig även om det bara gäller 2000 poäng. Annars får jag ringa in imorgon och se om de kan hjälpa mig. Vore synd att missa FlyPremium business med 1800 poäng då jag nästa månad behöver få in 12000 poäng för att nå nivån.Lättast är väl att betala 5 öre poängen för att överföra från någon annans konto, om du inte kan köpa dom direkt.
Nej, sälja/köpa poäng är emot sas T&C så det är inte tillåtet här. Men om du har pointsharing kan du tex göra överföring från någon i poäng gruppen och betala avgiften.Jag har tyvärr ingen som kan hjälpa mig med det och här får man väll inte lägga ut att man vill "köpa" points via transfer om jag inte missminner mig även om det bara gäller 2000 poäng. Annars får jag ringa in imorgon och se om de kan hjälpa mig. Vore synd att missa FlyPremium business med 1800 poäng då jag nästa månad behöver få in 12000 poäng för att nå nivån.