Senaste nytt

First någonstans i år eller nästa år

Hej, har inte haft tid att läsa forumet intensivt som jag annars brukar göra så jag är helt out of the loop. Vet inte om Singapore kommit tillbaka som bokningsbart i Biz/First med Eurobonus eller om det är omöjligt att få tag på Lufthansa First numera. Slänger ut denna fråga så kanske nån vänlig själ kan ge mig lite input.


  1. Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  2. Var är din destination? Vart som helst man kan flyga First
  3. När vill/behöver du resa ut? 2022 eller 2023
  4. När vill/behöver du komma hem? Spelar ingen roll
  5. Hur länge vill du vara borta? 5-10 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? Absolut helst First, Business endast om First är kört och isåfall en grym Business som Singapore eller ANAs nya.
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) 250k EB och en 2-4-1 idag men kan spara ihop mer
  10. Vad är det viktigaste för dig? First!
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
 

palmen

Moderator
First så har du bara ANA att välja på och det är väldigt ovanligt generellt med 2 platser från Europa (finns från USA oftare).
Lufthansa finns också som alternativ men de släpper bara platser 1-2 dagar i förväg, och brukar behöva finnas 5 awards för att sas ska kunna boka 1 plats.

Singapore Airlines släpper i dagsläget inga business awards alls till Eurobonus.

ANA nya business eller EVA Air är väl de bolagen du bör titta på om du vill ha det som är bäst på pappret av det som är bokningsbart.
 
First så har du bara ANA att välja på och det är väldigt ovanligt generellt med 2 platser från Europa (finns från USA oftare).
Lufthansa finns också som alternativ men de släpper bara platser 1-2 dagar i förväg, och brukar behöva finnas 5 awards för att sas ska kunna boka 1 plats.

Singapore Airlines släpper i dagsläget inga business awards alls till Eurobonus.

ANA nya business eller EVA Air är väl de bolagen du bör titta på om du vill ha det som är bäst på pappret av det som är bokningsbart.

Ok tack, drygt med så dåligt utbud när man äntligen sparat ihop till en first... :/
 
Toppen