Senaste nytt

[First] Lufthansa (operated by SQ) Stockholm el. Köpenhamn - Bangkok 34000kr

Eftersom jag ska till Shanghai så kanske det kan vara en lång stopover där? Önsketänkande.
Så ARN-FRA-PVG STOPOVER -SIN (destination) FRA-ARN kanske funkar

Vändningen i Singapore måste väl vara inklusive natten mellan lördag och söndag, eller 6 dagar lång. För stopover räknas väl inte in som dagar av de 6 som är minimum?

Eftersom jag ska till Shanghai så kanske det kan vara en lång stopover där? Önsketänkande.
Så ARN-FRA-PVG STOPOVER -SIN (destination) FRA-ARN kanske funkar

Du behöver bara åka en helg till SIN fram och tillbaka. Min en natt mellan lör/sön i SIN

MINIMUM STAY
TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER THAN 6
DAYS AFTER DEPARTURE FROM FARE ORIGIN.
OR - TRAVEL FROM TURNAROUND MUST COMMENCE NO EARLIER
THAN THE FIRST SUN AFTER ARRIVAL AT THE
TURNAROUND.

Även gamla sviterna på A380 lär ju vara väldigt bra. Tror ni att limo till/från Arlanda ingår om man bokar detta via Lufthansa?

Även gamla sviterna på A380 lär ju vara väldigt bra. Tror ni att limo till/från Arlanda ingår om man bokar detta via Lufthansa?

Jag testade dessa och det var grymt bra:
Singapore Airlines A380 Suites: en oplanerat bucket list flygning | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Tror det andra blir svårt:
Terms & Conditions First Class Limousine Service

Applicability:
Applicable for passengers with First Class booking (booking class F or A) on SWISS operated intercontinental flights with First Class on board. Applicable for residents in Sweden, Denmark, Finland, Norway, within the below described transportation areas.

https://www.lufthansa.com/se/en/limousine-service-terms-and-conditions

Applicability
Applicable for passengers with First Class booking (booking class F or A) on Lufthansa and SWISS operated intercontinental flights with First Class on board. Applicable for residents in Sweden, Denmark, Finland, Norway, Estonia, Latvia and Lithuania within the below described transportation areas.

• Gilla
Reactions: CJR
OK, så det ultimata är ju att flyga Swiss ut och få limo på utresan samt access till FCL i Zürich. Sedan Singapore A380 på hemvägen med Private Room fast ingen limo.

Den finns också med Swiss:
ANCSW LX A Round-Trip 26973(SEK)
Så i teorin borde man kunna åka LX (SQ) 9000 som är A388 med Singapore Airlines med nya Suites. Men jag kollade 20 dagar och hittar bara A0 på ZRH-SIN på denna.

Här har vi en:

Screenshot 2019-09-18 at 09.43.49.png

Toppen