Senaste nytt

First First till Shanghai/Tokyo/Singapore för 2 under 2020

TACK för all input. Maken fick stanna hemma och jag bokade in mig själv på min First First! :D

Bokningen finner ni här; Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2020

Nu får jag bara fundera på hur jag optimerar själva flygningarna och vilka lounger som jag bör besöka. Haneda vet jag att det bara finns en och att den inte är mycket att hänga i julgranen så där tänker jag nog att jag försöker vara så kort tid som möjligt. Det blir istället London och Singapore jag får titta närmare på.

hahaha, WHAT?! Roligaste jag läst idag!
@Karlssonskan brukar "klaga" på mina konstiga val när jag reser ifrån FruBrandten på bröllopsdagen men det här är ju samma klass.

@Brandten & @Karlssonskan I det här fallet så var maken glad att han slapp följa med då han inte riktigt gillar att flyga. :rolleyes:

Kan dock lugna er med att hans 45-års dag ändå kommer tillbringas ombord på ett flygplan, (om jag bokar codeshare LH/UA via United istället för en ren SAS-flight som var flera tusen kr dyrare...), alt. på plats i San Francisco tillsammans med fru och dotter.

Jag rymmer ifrån julförberedelserna på husmorssemester istället! :D

I present borde han få en kurs för folk som är flygrädda. Han kan få gå med min sambo, vars födelsedag inte är långt borta...
Jag har föreslagit det, men det har aldrig bitit på honom. Istället introducerade jag honom till att flyga Business och det blev bra mycket bättre iaf.

Toppen