Ja just nu är det nog så. Men den äldre versionen är ju ok och dessutom kan det bli equipment change till det bättre och de håller ju På att retrofitta alla A380 till nya suite men tar ju tid och inte sett nåt schema
Ja just nu är det nog så. Men den äldre versionen är ju ok och dessutom kan det bli equipment change till det bättre och de håller ju På att retrofitta alla A380 till nya suite men tar ju tid och inte sett nåt schema
Inte säker på att platser innan jul släppts ännu.2h senare så kom jag äntligen fram, men AMS-SIN har nog rykt då halva BC ringt idag!
Juni-augusti var tvärkört, fanns en ut 17/12, men ingen hemresa så det alternativet sket sig då jag måste hem innan julafton för dotterns skull.
Hade hoppats att något skulle finnas i början på augusti men det var inte att drömma om och inget i mitten/slutet på oktober heller.
Får hoppas på bättre tur en annan dag eller leta efter ny routing.
Tror att tjejen jag pratade med nu var lite småkinkig för hon ville absolut inte söka öppet Europa-SIN utan ett specifikt datum. Får försöka igen och se om jag kan få fram några andra datum. Var inte läge att köra en HUCA då jag kom fram först över en timme efter deras ordinarie stängningstid.Inte säker på att platser innan jul släppts ännu.
När jag pratade med dom i fredags fanns det 2 platser i stort sätt ha je dag första 2 veckor i First på SIN-FRA. Kan ju dock ha gått åt.
Air china finns ju klart med men knappt värt såvida det inte är i kombination med fler legs i F
Att hitta EN plats med ANA är inte så svårt, så du kan ju göra som Senator och Agehall -
åka ensam så att make/sambo får lugn och ro några dagar![]()