agehall
Medlem
Jag kom och tänka på hur mycket det då skull kosta för att köra en MR för att bli HON![]()
Det har väl Herr Senator räknat ut åt oss redan? Det var ju mindre än jag trodde, men inte direkt billigt.
Jag kom och tänka på hur mycket det då skull kosta för att köra en MR för att bli HON![]()
Om du kan ändra hade jag åkt ARN-ZRH-JFK-SFO och testat nya LX F på A330-300 samt nya UA Premium Service (P.S) Tyvärr finns det dock ingen "A" klass längre på dessa, så denna sträcka blir bara 200% till M&M. Åker man via EWR eller ORD, blir det inte P.S, men bättre intjäning till M&M.
Swiss FCL i ZRH är nice, men når inte helt upp till FCT. Du kommer köras till E-gates, men inte till planet. När du landar från ARN går du troligtvis max 250-350m till FCL, upp trappan till receptionen och anmälda din ankomst. Bra dryck och mat, men det är väl inte så lång transit mellan 09:45 flighten från ARN till avresa till SFO om du inte kommer kvällen innan?
På dagresan är A340-300 F helt ok, med samma service koncept (som var helgrymt senast, och överlägsen modern LH). En bra tupplur ingår även i denna stol som blir en hyfsat säng.
Vilket alternativ i F är att föredra enligt den samlade expertisen?![]()