agehall
Medlem
Jag tror ingenting på att du får problem med UA code share. Jag har skrivit ett lång inlägg om detta som BC.se nekar att posta![]()
Har du möjligen länkat till LH's info om loungeaccess? Det testade jag imorse och det kräks BC.se servern på när den försöker skapa en hyperlänk av det...
Tidigare uttrycket var "på Lufthansa/SWISS flygningar i First class" vilket stämmer överens med Wikipost på FlyerTalk. Men dagens uttryck är mer otydligare.
"Access to the First Class Terminal at Frankfurt Airport is only possible if you have a confirmed First Class flight on Lufthansa or SWISS or, for HON Circle Members, on Lufthansa, SWISS or Austrian Airlines flights with a same-day departure. Passengers arriving at Frankfurt are not permitted access to the First Class Terminal."
The all new FRA F/HON Terminal FCT FAQs - FlyerTalk Forums
Exakt. Just det faktum att man lite längre ner på samma sida explicit pratar om codeshare i ett annat sammanhang gör mig väldigt oroad. Jag är inte alls säker på att det räcker med att sitta på en LH-opererad flight för att få komma in.