Jag har inte hittat ett bolag som tillåter Houston (IAH) som transitpoint for denna deal. Jag har skrivit tidigare i tråden vilka rutter som går att maxa beroende om man får United, Lufthansa, eller Swiss att utfärda biljetten.
Ställer Swiss ut biljetten är MIA optimala ur ett intjäningsperspektiv. Lufthansa själva är rätt begränsade till Östkusten, medan United har t.ex. Chicago.
United är också frikostiga inom Europa, mer än Swiss och Lufthansa. Det kan finnas guldkorn i Austrian, Brussels, eller Air Canadas regler då dessa bolag har samma Fare Basis fast man inte har flyg med First. Har inte tid med detta idag, men alla som har access till ExpertFlyer kan ta reda på detta.
Tack, nu hittade jag igen det inlägget. Ska mixtra vidare med mina försök att "torr-boka". Har inte datum 100% spikat ännu så det är inte superbråttom att få till det.
Visst är det så att man har bara tillgång till FCL/FCT samma dag som man åker F till USA samt vid ankomst från USA ( ej FCT)?
Dvs. man kommer inte in i FCL i VIE dagen innan när man är på väg till frankfurt?