Senaste nytt

First class med British Airways till New York

Märkligt att moderatorerna inte har stängt tråden. Med all respekt känns det mest som en massa babbel och personangrepp.

Märkligt att moderatorerna inte har stängt tråden. Med all respekt känns det mest som en massa babbel och personangrepp.

Personangrepp skulle jag väl inte vilja kalla det? Allt här sägs ju i princip med glimten i ögat. Ja, kan tycka att tråden blivit helt och hållet OT från "reserapporter" men samtidigt så är det ju sådana här trådar som höjer stämningen emellanåt. Tror även att det är så alla är intresserade av att invänta @Stefan62 och hans "historia".

Babbel - ja. Personangrepp - nja.

Om man skapar en tråd och lovar uppdatering om ett par timmar för att sedan bara försvinna, så får man nog leva med att det blir lite välmenade spekulationer om vad som hänt. Jag tror de flesta inlägg i den här tråden ska läsas med en stor smiley.

Personangrepp skulle jag väl inte vilja kalla det? Allt här sägs ju i princip med glimten i ögat. Ja, kan tycka att tråden blivit helt och hållet OT från "reserapporter" men samtidigt så är det ju sådana här trådar som höjer stämningen emellanåt. Tror även att det är så alla är intresserade av att invänta @Stefan62 och hans "historia".

Håller med. Tycker den här tråden blev skojigare så här :D
EDIT: menade att kanske han t.o.m ville så här, testade?

Exakt - även om det är lite kul att vilt spekulera om vilka galna saker som Stefan hittat på, så är det ju inte utan att man blir lite orolig. Det är ganska otroligt att han fortfarande är helt utan nät, så varför har han inte checkat in och uppdaterat oss?

Toppen