Jag fick erbjudande om ett kurirjobb idag till NYC (vidare till ORD) men tvingades till slut att tacka nej.... man kan ju inte missa midsommar i SverigeFast @Agö skickade ju över dem med DY, så de är kvar i Stockholm!
Jag anländer JFK på lördag och har en natt där, så jag ska göra vad jag kan för att eftersöka den saknade. Ska vi kanske trycka upp lite sådana där affischer som jag kan sätta upp med en bild på Stefan?
Herregud, du är ju redan tidsomställd, och eftersom vädret ändå är skit kan du ju lika gärna njuta av fika i luften.Jag fick erbjudande om ett kurirjobb idag till NYC (vidare till ORD) men tvingades till slut att tacka nej.... man kan ju inte missa midsommar i Sverige
Annars hade jag gärna letat med dig där på lördagen![]()
Ja vet men kändes inte rätt när man blivit bortbjuden en hel helg med mat o allt. Iof samma sak blir de ju om man drar på kurirjobbet, och man får en fika gratisHerregud, du är ju redan tidsomställd, och eftersom vädret ändå är skit kan du ju lika gärna njuta av fika i luften..
Hur många gånger får du tacka nej och fortfarande vara intressant?Jag fick erbjudande om ett kurirjobb idag till NYC (vidare till ORD) men tvingades till slut att tacka nej....
ahhh, full förståelse. Btw, hur ser det ut för dig onsdag sen-eftermiddag, sugen på att delta i förbränning av 700kr voucher på Cadierbaren(Grand Hotel).Ja vet men kändes inte rätt när man blivit bortbjuden en hel helg med mat o allt. Iof samma sak blir de ju om man drar på kurirjobbet, och man får en fika gratis![]()
Jag fick erbjudande om ett kurirjobb idag till NYC (vidare till ORD) men tvingades till slut att tacka nej.... man kan ju inte missa midsommar i Sverige
Annars hade jag gärna letat med dig där på lördagen![]()