I can't take it no mo'o_O
palmen Moderator 17 Juni 2015 #64 Vem tar nattskiftet om inte Stefan62 har hört av sig innan dess? Jag borde vara vaken i 3h till i alla fall
Vem tar nattskiftet om inte Stefan62 har hört av sig innan dess? Jag borde vara vaken i 3h till i alla fall
GillBates Medlem 17 Juni 2015 #66 I någon tråd har jag sett @Stefan62 uttrycka aldrig mer ba. Det är kanske just det vi fått bevittna nu
I någon tråd har jag sett @Stefan62 uttrycka aldrig mer ba. Det är kanske just det vi fått bevittna nu
Tonton Medlem 17 Juni 2015 #68 I värsta fall så kan jag starta crowfunding till en BA first-resa för mig. Om alla lägger lite pengar så lovar jag samtidigt en rejält reserapport! Deal?
I värsta fall så kan jag starta crowfunding till en BA first-resa för mig. Om alla lägger lite pengar så lovar jag samtidigt en rejält reserapport! Deal?
simon_says91 Medlem 17 Juni 2015 #70 palmen skrev: Vem tar nattskiftet om inte Stefan62 har hört av sig innan dess? Jag borde vara vaken i 3h till i alla fall Klicka för att utvidga... Jag löser det! Har ännu inte ställt om mig från Houston resan! Vaken till 05:00!
palmen skrev: Vem tar nattskiftet om inte Stefan62 har hört av sig innan dess? Jag borde vara vaken i 3h till i alla fall Klicka för att utvidga... Jag löser det! Har ännu inte ställt om mig från Houston resan! Vaken till 05:00!