Senaste nytt

[First class] Colombo-Los Angeles enkel, American Airlines, 18.700 SEK exkl. skatter

Den har funnits ett tag och troligen kommer den inte att försvinna närmaste tiden. Testa några datum genom att boka multi-city resor. Det kan vara svårt att boka en R/T den vägen dock, så enkelresa till USA är nog det man får sikta in sig på.

Kolla först med ITA Matrix att det finns en rutt som funkar. Sedan kan du försöka hitta samma biljett på expedia. Det är inte helt enkelt dock.

Yepp, och kommer nog få svårt sen med 1500 nivån... Men trevlig, ödmjuk när jag frågar och ärlig är jag, kanske det hjälper?

Just idag vill jag bara hem. Tanken på att rulla in i hemmet 00:45 var inte alls bra.... Träffade unge A Eriksson på BA780, han verkade njuta av överraskningen med CW

Det ligger säkert något i det. Sen tor jag ditt slipade yttre hjälper ;)
Angående svårt att nå 1500 i år, vad gör du i början på oktober? Häng med på en ex-CMB med CX F, BA F osv och lasta in 2000 TP.

Angående svårt att nå 1500 i år, vad gör du i början på oktober? Häng med på en ex-CMB med CX F, BA F osv och lasta in 2000 TP.

Hmm, mitt kvalificeringsår börjar 8/10... Jag kan vara intresserad...

Tyvärr har jag 0 framförhållning till oktober :cool: Men tanken är att i oktober resa till Colorado då jag och mina vänner markerar 20 år sedan vi började plugga (på livets skola) i augusti, 1993...

Sedan håller jag och Sakoz på att ringa förbi varandra på denna:
http://www.businessclass.se/flygbil...an-airlines-fran-17-500-sek-inkl-skatter.html

Måste bokas innan midnatt...

Toppen