@Sir Karlsson Lufthansa har idag nollat en massa First. T.ex. till Singapore hela Juli, Augusti och September. Kan vara flygplansbyten på gång utan First. Om några dagar ser kanske alternativen annorlunda ut.
Är det någon som har gjort ombokningar på biljetter i denna kampanj, försökte igår utan att lyckas med en resa i Juli.
Tänkte flytta den till mars 2021 men då gäller inte kampnjpriset man får då betala mellanskillnad eller nöja sig med business.
LH uppmanade mig att vänta med ombokning så nära avresan som det går för om nu flighten skulle bli inställd gäller kampanjen igen vid flytt.
Några dagar senare har även OMAAT noterat detta Lufthansa Zeroes Out Most First Class Inventory | One Mile at a Time@Sir Karlsson Lufthansa har idag nollat en massa First. T.ex. till Singapore hela Juli, Augusti och September. Kan vara flygplansbyten på gång utan First. Om några dagar ser kanske alternativen annorlunda ut.
Nu har mitt flyg i september SIN-FRA bytts ut från 747-8 till 340-300 och jag har blivit nedgraderad till Business.@Sir Karlsson Lufthansa har idag nollat en massa First. T.ex. till Singapore hela Juli, Augusti och September. Kan vara flygplansbyten på gång utan First. Om några dagar ser kanske alternativen annorlunda ut.
Er Edelweiss Air som flyr for LX til CMB. Ikke LX-flight (LX 8064).Nej det där blev fel. Inte till Bogota utan till Colombo CMB Sri Lanka.
LX flyger till CMB men LH gjorde det tidigare (Före Corona om jag minns rätt)
Men tack ändå![]()