Senaste nytt

[First]British Airways, Stockholm - USA från SEK 17k

Homer

Medlem
Precis, men om man nu skulle vilja köra via Dallas till HNL (pga "riktig" business) Hur får jag in det i ita matrix?

Du får ju "riktig" Business via PHX också, A330 fd US Airways plan
My experience flying US Airways’ Envoy Suite on the A330 - One Mile at a Time
American Airlines - Airbus a330 Envoy Business Class seat master thread

Båda alternativen fungerar bra från GOT, notera dock 28 dagars förköp

HNL   PHX.jpg
HNL   DFW.jpg
 
Last edited:

AABack2ARN

Medlem
Jag skulle rekommendera utresan enligt någon av förslagen ovan lite beroende av hur mycket tid man vill ha i Concorde Room på Heathrow och hur flygen går just den dagen. Man får dessutom en övernattning i PHX eller DFW (på egen bekostnad givetvis) som gör att resan bryts upp något och ankomsttiden till HNL blir ganska dräglig.

Hemresan däremot är inget att hurra för - tycker jag. 13 eller 17 timmar på en amerikansk flygplats suger. Visst finns det tid att ta sig till stan eller något köpcenter i närheten men det är segt ändå. Då skulle jag snarare rekommendera att åka i ett svep HNL-LAX-LHR-GOT. Du lämnar HNL ganska tidigt, får någon timme i LAX (med bra lounge) innan du sätter dig på flyget med middag, sova, frukost och slutligen efter anslutning i London ganska sen hemkomst till Sverige dagen efter du åker från Hawaii.
 

Ghoose

Medlem
Satt och letade några timmar igår och kom fram till samma sak att vill man ha bättre stolar över till HNL så får man en natt i DFW eller PHX. Kan det ju vara värt kanske. Det som är synd är att man behöver en natt i LON om man vill hinna med Concorde room.

Kollat precis på det som du skriver, DFW/PHX ut LAX hem. Då kan få A380 också, alltid kul med olika plan... Få se om jag kan hitta en mölig lösning.

Har dock väldigt svårt att prissätta, ser att du lyckades via PHX. är det med ITA?
 

Teddulin

Medlem
Tycker det är konstigt att det inte är mer action i denna tråd!! BA erbjuder ju fortfarande till och med imorgon resor tur o retur till tex ARN-LAX för drygt 20´SEK i FIRST vilket ju är ett galet bra pris!!
 

Homer

Medlem
Tycker det är konstigt att det inte är mer action i denna tråd!!
BA erbjuder ju fortfarande till och med imorgon resor tur o retur till tex ARN-LAX för drygt 20´SEK i FIRST vilket ju är ett galet bra pris!!


Nä, tom den 4:e

TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 04FEB 18.
 
Toppen