Senaste nytt

Finns fortfarande plan med gamla inredning på longhaul på SAS?

Om de inte har detta plan så kommer du istället åka på inställda avgångar, och bli ombokad till något annat. Jag åker hellre med LN-RKP än att bli ombokad på ett sätt jag inte önskar för att komma fram.
Jo visst, men som @KalleSus sade så borde de uppdatera kabinen. I synnerhet när de skriver på sas.se att hela flottan är uppgraderad. Borde inte vara omöjligt att flytta över de stolarna till en A350 sen, även om layouten kanske blir lite annorlunda.

Jo visst, men som @KalleSus sade så borde de uppdatera kabinen. I synnerhet när de skriver på sas.se att hela flottan är uppgraderad. Borde inte vara omöjligt att flytta över de stolarna till en A350 sen, även om layouten kanske blir lite annorlunda.
Jag skulle nog inte rekommendera att leverera en ny A350 med gamla säten som flugit 2-3 år. Det skulle nog vara ett riktigt dåligt beslut.
Varför de inte valt att uppgradera denna udda fågel låter jag dock vara osagt, klart är att det vore trevligare för oss resenärer med ny kabin ombord.

Någon som vet vad en helt ny inredning kostar? Det är i alla fall många miljoner vi pratar om och antar att man har en avskrivning som är betydligt längre än 2-3 år för att få kalkylen att gå ihop.

Hur man kan lista ut om man får LN-RKP i Business? Valde plats precis på mina long-hauls nästa vecka, och blev lite orolig. Nu skall tilläggas att jag är ny på att flyga SAS Long Haul, så det kan vara så enkelt att skillnaden visas enligt nedan mellan A330 och A340.

SK939 - ARN - LAX - 22 / 1
upload_2017-1-14_14-2-31.png

SK944 - ORD - CPH - 27 / 1
upload_2017-1-14_14-2-53.png

Varför skiljer det på mittenraden? Är den ena LN-RKP?

Tack!

Attachments

• upload_2017-1-14_14-2-21.png
    upload_2017-1-14_14-2-21.png
    37 KB · Visningar: 201
Toppen