Senaste nytt

Finns det något sätt att boka för två med olika returdatum?

Hachans

Medlem
Jag håller på att kolla på en resa med min sambo till USA i sommar, en sväng till Boston som vanligt. Jag kan stanna lite längre, men min sambo behöver åka hem efter några dagar.

Frågan är då om det på SAS går att få oss i en och samma bokning för att kunna välja säten, eventuellt boka med poäng (använda 2-4-1 och liknande. Vill alltså boka utresa samtidigt, men resa hem på olika datum.

Tack för snabbt svar! Det var ju synd...

Insåg att mina poäng räcker till business för mig, men inte för sambon... ;) Tror inte hon blir så glad om om man bokar samma flyg i olika klass...

Utmärkt tillfälle att nyttja det faktum att du "måste" åka på en egen bokning då! Då kan du ju "råka" hamna på en annan flight även på utresan så vet hon inget om hur du reser.

Utmärkt tillfälle att nyttja det faktum att du "måste" åka på en egen bokning då! Då kan du ju "råka" hamna på en annan flight även på utresan så vet hon inget om hur du reser.

Det kan ju vara bra om hon får öva på att gå igenom immigrationen själv. Och kanske bra om jag åker i förväg och fixar hyrbil och ser till att allt är som det ska hemma hos dem vi ska hälsa på! ;)

Toppen