Senaste nytt

Finns det knep att få billigare first biljett inrikes USA

mrflyt

Medlem
Jag har övervägt Y men lägger gärna några kronor extra för att sitta lite bättre.
Hittade även att United kör med 777 mellan ORD-SFO. First i det planet ser ju helt OK ut.

Priset hoppade upp en hel del men jag funderar på att köpa lite miles istället och boka den vägen.
Med USDM borde kostnaden hamna runt 6000:- / biljett om jag ser rätt.
 

Stefan62

Medlem
Övervägt Economy? Ser ingen större anledning att välja Domestic First om inte det är för poängen.

AA Domestic First är mycket bättre än sitt rykte - självklart inte jämförbar med internationell First, men avsevärt mycket bättre än "gamla" SAS Business Intra Europe. Möjlighet att förbeställa meny etc. Mina erfarenheter är enbart goda av AA Domestic First!
 

Homer

Medlem
Jag har övervägt Y men lägger gärna några kronor extra för att sitta lite bättre.
.

Mellan LAX och LAS kan ni väl stå ut med ekonomi :)

San Juan lät ju intressant.
Får ta och titta lite närmare på detta. En liten omväg borde hon väl gå med på :)

Stopp på Aruba mellan LAS och ORD?
totalt 6500kr i First/Business med UA


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

Svenska73

Medlem
Bra pris tycker jag. Du kan även testa och se om du får bättre pris om du loggar in på en US server via IP proxy. Jag fick det att fungera tidigare i veckan med hotellrum...
 

agehall

Medlem
Med flygpriser är det enklare att själv hålla koll. Bara att byta POS på matrix eller i EF när man kollar upp sina fares.
 
Toppen