Marcus01
Medlem
Haha! Kan verkligen hålla med om det, saknas bara plastmatta på golvet och munskydd på flygvärdinnorna!Jacob, din första bild ovan, visst ser det lite ut som en tandläkar mottagning?![]()
Haha! Kan verkligen hålla med om det, saknas bara plastmatta på golvet och munskydd på flygvärdinnorna!Jacob, din första bild ovan, visst ser det lite ut som en tandläkar mottagning?![]()
Haha! Kan verkligen hålla med om det, saknas bara plastmatta på golvet och munskydd på flygvärdinnorna!
Antar att enda anledningen till att AY 340-300 har 2+2+2 konfig för att de beställt dessa senare än 330-300 1+2+1, eller skall de uppgradera 340-300?
/Axelzon
Det är ett tag sedan jag åkte med AY, men nöjer mig givet med den "gamla" konfigurationen. Tar med mig familjen till Shanghai i början av oktober och har retur biljett först i juni... Tillhör inte vanligheternamen skall man flytta så skall man. Hör av er om ni är i Shanghai och har en oplanerad kväll framför er.
/Axelzon
Nja, med reservation för att jag fattat något fel:De är tydligen inte klara med att uppgradera alla 330-300 ännu. (som är staggered 1+2+1 varvat med 2+2+1). Enligt Finnairs moderna flotta - Finnair har de bara ny business class på 4 utav 8 A330, och inga av sina A340.