Senaste nytt

Finnair strejk

Jag tror inte du kommer vinna speciellt mycket sympati hos Finnair genom att hänvisa till att du inte får mat och dryck ombord (de själva hänvisar till att äta något i loungen i stället). MEN jag tror att de skulle kunna se mellan fingrarna avseende avbokningsavgift eftersom de torde ha ett behov av platser för att flyga alla passagerar som fått sina flyg inställda.

Men Finnair är väl knappast kända för att hantera denna typ av ärenden alltför generöst så du får nog hoppas på lite tur hos kundtjänst :(

Ja, Finnair lämnar lite övrigt att önska när det gäller konsumenttvister (två vändor i rätten förra året...) men när allt fungerar så är de bra. Jag avbokar och håller tummarna.

Strejvasrslen duggar tätt, sedan tidigare även 2 och 4 juli. Har hemresa den 22, och den longhaulmaskinen går ju ut från hel den 21..... blir spännande att se hur det blir.

IAU announced four new strike days in aviation services on July 16, 18, 21, and 23. Negotiations continued today, but a resolution is not yet in sight. Differences of opinion remain significant. The parties IAU and
@Paltary will return to Bulevardi next on Thursday, June 26, at 10 a.m

Strejvasrslen duggar tätt, sedan tidigare även 2 och 4 juli. Har hemresa den 22, och den longhaulmaskinen går ju ut från hel den 21..... blir spännande att se hur det blir.

IAU announced four new strike days in aviation services on July 16, 18, 21, and 23. Negotiations continued today, but a resolution is not yet in sight. Differences of opinion remain significant. The parties IAU and
@Paltary will return to Bulevardi next on Thursday, June 26, at 10 a.m
Förlängd semester ju! Jag åker tillbaka hem den 10/7 vilket är om 14 dagar idag, så den verkar ju också lugn för min del. Sen hade jag inte blivit speciellt ledsen om jag fick stanna kvar i Kalifornien någon dag till…

Jag hade tur med datumen. Åker till Sverige imorgon och tillbaka till LAX den 10 juli. Skönt att slippa ombokningar då jag åker med Finnair för deras hårda produkt i business!

Toppen