D
Deleted member 4971
Guest
simon_says91 skrev:Du fick åtminstonde svar..... Jag fråga om matchning mot mitt Skyward Gold.. Inte fått svar på 3 veckor...Klicka för att utvidga...
Fått något svar?
simon_says91 skrev:Du fick åtminstonde svar..... Jag fråga om matchning mot mitt Skyward Gold.. Inte fått svar på 3 veckor...Klicka för att utvidga...
Fick svar efter 7 veckor. Glömde svara här i tråden. Fick liknande erbjudande som gusten att om jag reste en t/r till Asien kunde dom uppgradera mig till silver. Nu hade jag inga som helst Asien resor inplanerade så de blev inget.SAS404 skrev:Fått något svar?Klicka för att utvidga...
gusten skrev:Svårt att tro att du@Markkan få statusmatchning rakt av - dvs tror de behandlar EBD som EBG (se mitt inlägg ovan).Klicka för att utvidga...
Mark skrev:Var har du hört av dig med förfrågan om statusmatch?Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Finnair är något snål med att dela ut medlemskap alltså, både på gott och ont givetvis. TråkigtKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Det är relativt ovanligt att flygbolag FFP statusmatchar rakt av utan anledning...Klicka för att utvidga...