Senaste nytt

Finnair flyttar till terminal 2 på Arlanda 9 april

Jacob

Medlem
Va! Ska oneworld dela lounge med Skyteam..! Eller får allianserna var sin halva? Eller är det en del som är för oneworld Emerald (och motsv för Skyteam)? :)

Finns det några bilder?
Loungen öppnar inte förrän nästa vecka, tisdag borde det bli.

Jag fick också mailet från Flying Blue med infon ovan. Man skulle väl kunna tänka sig att det blir en business del och en gulddel. Frågan är vilka som får tillträde till vilka delar. Skyteam Elite Plus och One World Emerald till den ena? Eller Sapphire också och sedan en business del?
 

Jacob

Medlem
Nu befinner jag mig i nya loungen i terminal 2, riktigt trevlig faktiskt. Dock är det bara en lounge, allt annat är fel.

Hoppas kunna få upp en loungehuide med lite bilder och info till på måndag.
 

agehall

Medlem
Nu befinner jag mig i nya loungen i terminal 2, riktigt trevlig faktiskt. Dock är det bara en lounge, allt annat är fel.

Hoppas kunna få upp en loungehuide med lite bilder och info till på måndag.

Men då! Du slog mig alltså med 10h... Jag postade just lite bilder i din förra loungeguide. Du har mitt fulla tillstånd att återanvända dessa ifall du känner för det.
 

Jacob

Medlem
Men då! Du slog mig alltså med 10h... Jag postade just lite bilder i din förra loungeguide. Du har mitt fulla tillstånd att återanvända dessa ifall du känner för det.
Tack Agehall.

Jag tog ett antal bilder själv, har dock inte hunnit kolla igenom dessa än.
 

AABack2ARN

Medlem
Håller med om att loungen var ok och ett steg bättre än motsvarande i F-piren, men i övrigt har jag inte saknat Terminal 2 kan jag bara konstatera...
 
Toppen