Senaste nytt

Finnair börjar flyga Helsingfors/Köpenhamn/Stockholm-Doha

FFlash

Medlem
Blir premiär för mig på CPH-DOH i AY business class på söndag. Jag har läst i forum att Finnair serverar otillräckligt med mat. Stämmer det? Är rekommendationen att ta med eget mellanmål. Jag har sett folk som tar med McDonalds på Finnair business, för att äta sig mätta. Ska bli intressant att testa nya stolen i alla fall.
Du ska få 2 rätters besvikelse onboard.
 

pep

Medlem
Blir premiär för mig på CPH-DOH i AY business class på söndag. Jag har läst i forum att Finnair serverar otillräckligt med mat. Stämmer det? Är rekommendationen att ta med eget mellanmål. Jag har sett folk som tar med McDonalds på Finnair business, för att äta sig mätta. Ska bli intressant att testa nya stolen i alla fall.
Paa Biz kan du ikke undgaa at spise dig mæt, medmindre du er meget kræsen! Der er jo altid folk der gerne vil have en burger, da netop dette produkt er et af de sjældneste og sværeste at lave i luften...Men fokuser paa slowfood mere end på fastfood...AY skal nok levere, ellers giv den tæv i din anmeldelse - god tur!
 

Brandten

Medlem
Har en liten fråga kring AY1983 när man ska välja plats finns det rad 67?! Hittar inte den någonstans på Seatguru. Vad kan det vara för kärra?
 

Rickard_O

Medlem
Har en liten fråga kring AY1983 när man ska välja plats finns det rad 67?! Hittar inte den någonstans på Seatguru. Vad kan det vara för kärra?
 
Toppen