Jag testade en fifth freedom igår som jag inte sett någon prata om - ARN-BGO med AY!Vi har inga roliga nyheter här under 2016?
Jag minns att Finnair hade minihubb på Arlanda för ett tag sedan och de flög till bl a Madrid, Bergen från Arlanda.Jag testade en fifth freedom igår som jag inte sett någon prata om - ARN-BGO med AY!
Tror år 2000 åkte jag med Finnair mellan Arlanda och Bryssel i C. Champagne på marken är väl det jag minns mest av detJag minns att Finnair hade minihubb på Arlanda för ett tag sedan och de flög till bl a Madrid, Bergen från Arlanda.
De flög också Helsingfors-Skavsta (NYO)-Boston med fifth freedom right mellan Skavsta-Boston.
Finnair flyger Skavsta – Boston i sommar – Travel News
Jag minns att Finnair hade minihubb på Arlanda för ett tag sedan och de flög till bl a Madrid, Bergen från Arlanda.
De flög också Helsingfors-Skavsta (NYO)-Boston med fifth freedom right mellan Skavsta-Boston.
Finnair flyger Skavsta – Boston i sommar – Travel News
"Ett tag sen". Nu snackar vi minst 15 år tillbaka tror jag. Finnair försökte konkurrera med SAS, men det var nog inget lyckat försök.
Jag satt på måndag på HEL-ARN, och den kärran fortsatte till BGO. Rätt många passagerare från asien på den föygningen.
Jag minns att Finnair hade minihubb på Arlanda för ett tag sedan och de flög till bl a Madrid, Bergen från Arlanda.
Stämmer, Det är en sommarlinje som gått senaste åren för att skeppa asiater till Stockholm/Bergen.
Tidigare år har det varit en 757 men idag var det en A320