Timotey
Medlem
Emirates LCA-MLA finns kvar och går varje dag. Udda fifth freedom flygning.Finns inte Emirates Larnaca-Malta kvar?
Har för mig Qatar har något från Larnaca också
Emirates LCA-MLA finns kvar och går varje dag. Udda fifth freedom flygning.Finns inte Emirates Larnaca-Malta kvar?
Tusind tak for opdatering. Du mangler vist paa din liste Bucharest – Sofia med QR ?....Opdatering...
Tack Homer.Finns inte Emirates Larnaca-Malta kvar?
Det är riktigt att Ethiopuan Airlines flyger Addis Ababa - Frankfurt - Stockholm v.v. men de har inte Fifth freedom right mellan Stockholm - Frankfurt v.v.
Qatar Airways flyger inte mellan Bucharest (OTP) - Sofia (SOF) v.v.Tusind tak for opdatering. Du mangler vist paa din liste Bucharest – Sofia med QR ?
Det är riktigt att Qatar Airways har Fifth freedom right mellan Baku och Tbilisi.QR flyver ogsaa Baku – Tbilisi men det er vel ikke Europa
Har någon testat SQ MAN-MUC?
Japp, endast intresserad av C. Hyggliga priser, 220 pund enkel.Ja, i ekonomi. Jag antar att du vill veta saker som jag inte fick veta då.
Utan att ha åkt sträckan tror jag att det är frukost som serveras både på München->Manchester och Manchester->München.Japp, endast intresserad av C. Hyggliga priser, 220 pund enkel.