Senaste nytt

FF#1 Asienresa, 9-bens USDM

Jaha, då var det tydligen en mindre försening på 35 minuter.
Det är inte alla gånger man tar det med ett leende… Istället för att gå till gate så vart det att återvända till "vardagsrummet" där jag var först och ta ett glas champagne och ett glas vatten.

Dessutom har jag gott om tid i Londpn så det skulle inte gör nått om planet blir en halvtimme sent.

bkkbubbel.jpg

Det gick att få den i valfri hårdhet, inga problem att be de hålla igen lite om man kände sig för mörbultad.

Då var man i London, Heartow.
Är i Singapore airlines Silver kris lounge och ska ta en dush innan jag letar reda på nått fika.
Resan över med thai var mycket trevlig, hade tur och fick den modernaste 747 hårdvaran, god mat och gott dricka, trevlig personal samt skön stol att sova i. Sov ca 7h, underbart.

Eftersom jag har gott om tid och inte har varit på LHR på flera år så tänkte jag att jag ska ta en titt på några lounger som man kommer in i med Priority pass. Sitter just nu i No:1 lounge, riktigt ok ställe faktiskt.

Jag vart slö och gick och satte mig i SAS loungen i stället för att testa den kvarvarande PP loungen.
Nu strax dax för boarding.

Även om det på alla sätt har varit en trevlig resa så ska det bli skönt att komma hem till Sverige.

Då var man hemma sen i går. Resan från London via Arlanda till Luleå gick bra.
Jag kände mig däremot lite krasslig, har nog drabbats av nått så jag sov mig igenom bägge flygningarna.
Planet till bägge flygningarna var totalt fullbokade och planet till Luleå var fullt av fransmän med mycket bagage.
Självklart kom min väska ut som en av de sista efter alla franska lådor med okänt innehåll…. trots att jag hade fått den mest omfattande taggningen jag någonsin haft!

taggad.jpg

Taggad till max.

Så nu är det nog färdig-fluget för 2013 och man får börja tänka på att fira jul, sammanfatta reseåret och se fram emot vad 2014 kan erbjuda.

Toppen