och Stockholms Bränneri Gin on Packaging of the World - Creative Package Design Gallery
Homer Medlem 11 December 2016 #31 och Stockholms Bränneri Gin on Packaging of the World - Creative Package Design Gallery
Ebg Medlem 13 December 2016 #34 Fanns på 909 (satt i plus) i fredags såg det dock ej på 928 igår (satt i C, "privat planet" kanske inte får dessa på direkten)
Fanns på 909 (satt i plus) i fredags såg det dock ej på 928 igår (satt i C, "privat planet" kanske inte får dessa på direkten)
J JohanA Medlem 13 December 2016 #35 Jonas C skrev: Schweppes smakar diskvatten i jämförelse. Klicka för att utvidga... Gör ett blindtest så får vi se.
Jonas C skrev: Schweppes smakar diskvatten i jämförelse. Klicka för att utvidga... Gör ett blindtest så får vi se.
M mtlmr Medlem 13 December 2016 #36 Yes! JohanA skrev: Gör ett blindtest så får vi se. Klicka för att utvidga...
Flood Medlem 14 December 2016 #37 Fever Free på SK925/926 CPH-IAD lör-mån, så jag var lyckligt lottad.
011430121 Medlem 14 December 2016 #38 Jonas C skrev: Schweppes smakar diskvatten i jämförelse. Klicka för att utvidga... Här kan jag inte kommentera ditt inlägg min bästa @Jonas C, har aldrig provar att dricka diskvatten
Jonas C skrev: Schweppes smakar diskvatten i jämförelse. Klicka för att utvidga... Här kan jag inte kommentera ditt inlägg min bästa @Jonas C, har aldrig provar att dricka diskvatten
DanielKif Medlem 14 December 2016 #39 Fever-Tree och Bombay Sapphire på väg till Tokyo i denna stund.
Smuffe Medlem 19 December 2016 #40 Jag personligen har inte smakat någon av de andra ginsorterna men Hernö är faktiskt en av mina absoluta favoriter. Den för mig eleganta och trevliga smaken tillsammans med en riktigt bra tonic vore ett enormt lyft!
Jag personligen har inte smakat någon av de andra ginsorterna men Hernö är faktiskt en av mina absoluta favoriter. Den för mig eleganta och trevliga smaken tillsammans med en riktigt bra tonic vore ett enormt lyft!