palmen
Moderator
På SAS är det Bombay just nuÄntligen!!Undviker GT ombord just p.g.a. Schweppes. Vad serveras det för gin? Bombay?
På SAS är det Bombay just nuÄntligen!!Undviker GT ombord just p.g.a. Schweppes. Vad serveras det för gin? Bombay?
Stryk under Just nu..På SAS är det Bombay just nu
Så jävla bra. När kommer drinksetet med 5 gin och 5 Tonic?Stryk under Just nu..
Kan avslöja att många olika Tonics har provats för att fram den som passar med vår Gin..
Soon..
+1Så jävla bra. När kommer dtinksetet med 5 gin och 5 Tonic?![]()
Smaken är som baken... Men det känndes som en smula tillspetsat. Jag har iofs inte smakat Dove-Jeltzin, men misstänker att det är en smula värre...Åh vad nice om de skulle skifta bort från Bombay som jag tycker smakar som tvål-smaksatt vodka. Tanqueray eller Hendricks med Fever Tree vore fantastiskt.
Härnö är en trevlig gin. Hade varit kul om SAS gjort en liknande satsning för ex. gin eller annan starksprit som de gjort med mikkeler för öl. Co-branding av skandinaviska tingest.Eller ännu bättre, Härnö.
Smaken är som baken... Men det känndes som en smula tillspetsat. Jag har iofs inte smakat Dove-Jeltzin, men misstänker att det är en smula värre...
Härnö är en trevlig gin. Hade varit kul om SAS gjort en liknande satsning för ex. gin eller annan starksprit som de gjort med mikkeler för öl. Co-branding av skandinaviska tingest.
Bra förslag. Har inte provat denna ännu.finns t.ex det här