Senaste nytt

Fem frågor till Christian Deresjö, Qatar Airways Skandinavienchef

Enig - det ville være et plus. Vi har 5 stk checked luggage + 4 stk cabin luggage med denne gang til 3 personer og det havde bare gjort rejsen bare dét lidt mere komplet at vi ikke selv skulle booke taxi separat mellem Kastrup og vores hjem i Malmö. Dog ville jeg som det ser ud i dag vælge Qatar Airways over Emirates selv uden chauffeur drive, helt enkelt finder jeg at Qatar Airways samlede produkt er markant bedre end Emirates også selv om jeg skal betale 1400 sek i taxi hos Qatar Airways. Men enkeltheden i at ikke selv skulle booke taxi er tiltalende.

Første gang jeg anvendte Emirates Chauffeur drive foregik turen i en helt ny Mercedes S - det var ret god stil. Anden gang var det i en 7/8 sæders van - det var knap så god stil. Begge gange fra Kastrup til Malmö.
Jag håller med helt och hållet. Emirates chauffeur drive väger inte upp deras brister gentemot Qatars utmärkta hårdvara och service så valet är lätt. Jag provade, och gräset var ICKE grönare på andra sidan ;) Fast jag använder mig av syster-taxi så länge, tills QR ordnat det hela, haha :p

Toppen