Senaste nytt

Felmeddelande vid avbokning av bonusresa

Matore

Medlem
Försöker boka av en bonusresa inrikes med sas men får följande felmeddelande .
”Vi kunde tyvärr inte hitta någon information om EuroBonus-poäng som har använts för denna bokning. Försök igen.”
Vid närmare koll ser jag att det inte dragits några poäng vid bokning. Det är ju bra iofs men kanske behålla bokningen eller kan det bli strul. Nån som varit med om liknande?
 
I veckan när jag hade samma problem sa de att det är ett stort fel i deras system men att de jobbar med det. Så tills vidare är det ringa in som gäller.
 
Försökte avboka en award på webben för nån vecka sen vilket inte gick igenom med samma felmedd som beskrivs ovan. Lyckades däremot i appen men har fortf inte fått tillbaka skatterna eller poäng.
 
Jag fick ringa in och avboka för nån vecka sedan. Lite omständigare men poängen kom
Åter på studs. Skatter som vanligt tog lite tid.
 
Jag avbokade en resa idag och var också tvungen att ringa in för att avboka. Samma felmeddelande på nätet. Poängen kom direkt.
 
Toppen