Senaste nytt

Fel på SAS hemsida - "Mina bokningar"?

Blandat. Vanliga bokningar, resebyråbokningar och awards.

För min del har jag nu resebyråbokningar + award. Ingen vanlig bokning för tillfället.

I Appen syns både award + resebyrå
På webben endast award, det går att visa resebyråbokningen med hjälp av bokningsreferensen men inte att "lägga till"
Så nästa gång jag loggar in syns bara awardbokningen..

Hur ser det ut i SAS-appen?

Där fungerar det.

För min del har jag nu resebyråbokningar + award. Ingen vanlig bokning för tillfället.

I Appen syns både award + resebyrå
På webben endast award, det går att visa resebyråbokningen med hjälp av bokningsreferensen men inte att "lägga till"
Så nästa gång jag loggar in syns bara awardbokningen..

Jag ser allt i appen men inget via webb alltså. Kan tillägga att jag testade sambons inlogg på samma enhet och då fungerar allt. Några gemensamma resor till och med som hon får upp på sin inlogg men inte jag - jag får bara felmeddelandet. Verkar alltså vara något med mitt konto som strular. Får hoppas att SAS kan lösa det - även om appen fungerar så föredrar jag i många fall hemsidan (sätesval, plusgrade osv).

Jag har haft samma problem under veckan. Appen fungerar fint, men via webbläsaren måste jag ange mitt bokningsnummer för att se mina bokningar. Har prövat på såväl två datorer som på mobilen, och samma problem på alla enheter. Var lite orolig först, men allt ser ut som det ska när man väl får upp sina bokningar.

Toppen