Homer
Medlem
@Meazza utarbetade nedanstående metodik för massor av år sedan.
Jag har utvecklat följande metodik när det gäller Avis/Eurobonus:
1. Boka enligt konstens alla regler.
2. Genomför bilhyran.
3. Invänta felaktig kreditering till Eurobonus.
4. Maila customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och begär rättning.
Det är lång tid sedan jag hade problem själv, och något verkar ha ändrats
för jag får inte längre något svar från customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com
Jag har gjort upprepade försök under flera månader.
(Detta var en speciell avdelning som satt i Ungern och hanterade bl.a. poäng från Avis partners)
Någon som har någon annan metod för att få upprättelse?
Maila nordisk kundtjänst är värdelöst som vanligt, numera svarar de inte ens har fått erfara.
Sidor som denna nedan fungerar bara när man inte fått några poäng alls, inte när man fått poäng men fel antal.
www.avis.se
Jag har utvecklat följande metodik när det gäller Avis/Eurobonus:
1. Boka enligt konstens alla regler.
2. Genomför bilhyran.
3. Invänta felaktig kreditering till Eurobonus.
4. Maila customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och begär rättning.
Det är lång tid sedan jag hade problem själv, och något verkar ha ändrats
för jag får inte längre något svar från customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com
Jag har gjort upprepade försök under flera månader.
(Detta var en speciell avdelning som satt i Ungern och hanterade bl.a. poäng från Avis partners)
Någon som har någon annan metod för att få upprättelse?
Maila nordisk kundtjänst är värdelöst som vanligt, numera svarar de inte ens har fått erfara.
Sidor som denna nedan fungerar bara när man inte fått några poäng alls, inte när man fått poäng men fel antal.
Efterregistrera bonuspoäng - Avis
Har du saknade poäng/mile, då kan du efterregistrara dina bonuspoäng här.