Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Och jag fick precis samma erbjudande fast via Miles&Smiles.

Tips på hur jag enklast och billigast får ihop 3 hotellnätter innan 31 oktober? Tips på vart jag åker och hur jag lägger upp det?
Åk till Warsawa över en långhelg, har 4st Hilton som brukar vara billiga.

Åk till Warsawa över en långhelg, har 4st Hilton som brukar vara billiga.
Helt klart billiga hotellnätter där.

Funderar som bäst om jag kommer nyttja guldstatusen hos Hilton när vi ska bila runt nästa sommar i USA med utgång från San Francisco och sen in i landet då vi ska besöka en del nationalparker.

Kommer inte ha någon nytta av det i Hong Kong (fanns bara Conrad och det blir för dyrt för en vecka där).

Frågan är bara om "ha-begäret" slog till, eller om vi kan dra nytta av det nästa sommar...

Just nu lockar 3 nätter i London. Det blir dock bra mycket dyrare än Warsawa...

Helt klart billiga hotellnätter där.

Funderar som bäst om jag kommer nyttja guldstatusen hos Hilton när vi ska bila runt nästa sommar i USA med utgång från San Francisco och sen in i landet då vi ska besöka en del nationalparker.

Kommer inte ha någon nytta av det i Hong Kong (fanns bara Conrad och det blir för dyrt för en vecka där).

Frågan är bara om "ha-begäret" slog till, eller om vi kan dra nytta av det nästa sommar...

Just nu lockar 3 nätter i London. Det blir dock bra mycket dyrare än Warsawa...
Jag har gjort två stays (4+4 nätter i Amsterdam och Warsawa) utöver de 4 jag behövde för guldet som jag gjorde i Milano, London och 2x Sverige och har "fått tillbaka" de dryga 10.000 som de staysen kostade i form av två uppgraderingar till Suite i AMS och King Exec i WAW. Kostnaden för frukost för två personer i 8 dagar är mycket bara det, lägg därtill fri dryck och mat i loungerna och det generellt fantastiska bemötandet på plats och från kundtjänst. Även fast jag kanske eg. inte är mer än +- 0 så har jag verkligen uppskattat guldet. Kör ;)

Edit: Sen kanske jag inte hört de bästa sakerna om Hilton US men det är en annan femma.

Nu fick jag en challenge via Flying Blue. 3 stays innan oktobers slut och guld till mars 2017! Nappade på den då jag har 5 nätter i augusti :)

Nu fick jag den också..Vad är det som händer? Både turkish; italia och flying blue har trillat in idag.. Cornflake paket deluxe. .Jag har redan guld så är det nån som vill ha en länk skicka pm. ..

Då var dom borta...

Last edited:
Toppen