Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Och jag fick precis samma erbjudande fast via Miles&Smiles.

Tips på hur jag enklast och billigast får ihop 3 hotellnätter innan 31 oktober? Tips på vart jag åker och hur jag lägger upp det?

Med risk för OT...

Vore nice om Turkish accepterade befintliga HHonors Guld medlemmar en likvärdig nivå inom Turkish medlemsprogram :)

Och jag fick precis samma erbjudande fast via Miles&Smiles.

Tips på hur jag enklast och billigast får ihop 3 hotellnätter innan 31 oktober? Tips på vart jag åker och hur jag lägger upp det?
Hej Maja! Åkt till valfri stad med minst 2st Hilton så kan du byta mellan dem. Wien har 3st plus 1 Doubletree i Bratislava (1h med tåg). Det är relativt bra priser (speciellt Bratislava). Prag har 2st Hilton också med bra priser. Annars kolla andra länder som generellt sätt är billigare än Sverige.

Hej Maja! Åkt till valfri stad med minst 2st Hilton så kan du byta mellan dem. Wien har 3st plus 1 Doubletree i Bratislava (1h med tåg). Det är relativt bra priser (speciellt Bratislava). Prag har 2st Hilton också med bra priser. Annars kolla andra länder som generellt sätt är billigare än Sverige.
Var precis det upplägget jag också kom fram till. Ska bara se vilken stad jag ska satsa på och se om jag kan få ihop detta på något sätt. :)

Om någon har en länk för 3 stays tar jag gärna emot ett PM. Det är inte till mig själv jag har redan ett guld, men mitt resesällskap skulle ju kunna få ett automatiskt då.

Toppen