Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Sådär, tillbaka till Gold igen efter en på alla sätt trevlig Polen-utflykt.

Har en del kommande bokningar gjorda medan jag var Blue-medlem. Systemet för E-standby-uppgraderingar tycks ännu inte inte ha upptäckt min nya status utan vill ha betalt för uppgraderingar som annars är gratis för Gold (exempelvis Conrad Singapore Business --> Executive). Brukar det lösa sig med tiden eller är det uppgradering vid check-in som gäller? Någon med erfarenhet som vet?

Hoppade på denna och hade min sista stay 08-09 juni i Berlin.
Idag 11 juni, poängen har kommit in och statusen är uppdaterad!
HHG, wee! :)

Jag anmälde mig till 'hemliga länken' i Måndags och hade 3+2+3 nätter bokade på Doubletree och Hilton i Indien och tänkte att nu behöver jag bara hitta en extra natt till i sommar. Dock blev mitt flyg så mycket försenat att mitt rum på Doubletree var sålt till någon annan (!). Som kompensation hade dom fixat en taxi till Hilton för min första natt och därefter tillbaka på Doubletree vilket gör att jag nu får 1+2+2+3.

Idag når jag kollade kontot så står det mycket riktigt att jag bara tre 'stays' kvar till mitt HHG när den första natten nu är registrerad. Innan denna första natt syntes ingenting.

Plötsligt händer det :)

Tänk om det finns en 'hemlig diamant länk'...??? Jag skänker raskt hälften av mina poäng till den som hittar denna heliga graal...

Förresten, alla mina poäng till den som hittar 'livstidsdiamantlänken'...!!!

Jag anmälde mig till 'hemliga länken' i Måndags och hade 3+2+3 nätter bokade på Doubletree och Hilton i Indien och tänkte att nu behöver jag bara hitta en extra natt till i sommar. Dock blev mitt flyg så mycket försenat att mitt rum på Doubletree var sålt till någon annan (!). Som kompensation hade dom fixat en taxi till Hilton för min första natt och därefter tillbaka på Doubletree vilket gör att jag nu får 1+2+2+3.

Idag når jag kollade kontot så står det mycket riktigt att jag bara tre 'stays' kvar till mitt HHG när den första natten nu är registrerad. Innan denna första natt syntes ingenting.

Plötsligt händer det :)
Va? Hemlig link? Vafalls ...

Toppen