Nu undrar jag alltså hur lång tid har jag på mig för de resterande 3 stays för att nå Guld? Jag har inga Hilton nätter bokade i dagens läge, men skulle kunna boka om några andra till Hilton om jag var säker att jag inte hamnar utanför en 4-månaders giltighet eller vad det sen är (det står ju i princip inget om NÄR jag skall bo de "reach gold this year with 3 more stays").
Tacksam för nån som har koll på detta.
Hur länge är dessa promon giltiga?
Jag hade ursprungligen statusmatchad från IHG innan Jul, och fått 4 månaders stay-5/nights-10 fast-track challenge vilket jag hade då tackat ja, men efteråt, efter nyår hade jag reggad mig på alla promon här och tydligen fått in någon av dessa, för nu har jag Silver status samt 4 stays som krav. Jag har sedan dess bott bara 1 natt och nu står det:
Under "current status" står det
Reach Gold this year with 3 more stays, 9 more nights, or 73,966 more Base Points
Under min "elite status progress" står det
Based on stays earned this year, your 2016 tier would be Blue.
To maintain Silver status in 2016, you need 3 more stays
Nu undrar jag alltså hur lång tid har jag på mig för de resterande 3 stays för att nå Guld? Jag har inga Hilton nätter bokade i dagens läge, men skulle kunna boka om några andra till Hilton om jag var säker att jag inte hamnar utanför en 4-månaders giltighet eller vad det sen är (det står ju i princip inget om NÄR jag skall bo de "reach gold this year with 3 more stays").
Tacksam för nån som har koll på detta.
Ja, det var precis vad jag menade. Per default när jag loggar in står det att jag har en massa nätter kvar till guld men när jag klickar på stays så ändras det enligt kampanjen och jag har 1 natt kvar till guld. Sitter med mobilen nu så ingen print screen på det.@telelina För mig och flera andra så står (stod?) det ingenting om kampanjen. På min profilsida står det fortfarande "reach silver status with one more stay". Det närmaste jag kommit en bekräftelse på att jag faktiskt är registrerad för kampanjen är när jag fått meddelande om att jag redan är registrerad när jag testade att registrera mig igenMen du får gärna ta en bild och visa hur det uppenbarar sig på ditt konto, jag kanske letar på fel ställe men jag antar att du menade på profilsidan där man kan visa sin progress i stays, nights eller base points ?
Jaha, min default är att visa stays efter inloggning och den informationen som presenteras där verkar inte skilja sig från ett konto som inte deltar i kampanjen. Så kort och gott verkar det skilja sig för olika konton av outgrundlig anledning
Visa bifogad bild 32126