Senaste nytt

Fasttrack till Guld på Hilton (4 stays eller 9 nätter)

Har fått in 3599 poäng men inte en stay för min vistelse i helgen .. någon som vet vad det beror på ? Bokade dagen innan och ett erbjudande där frukost ingick. ... Inte för att frukosten skulle påverka min intjäning men kanske erbjudandet och den snäva tidsramen :p

Hilton har just nu enorma problem med HHonors, poäng/stays/nätter har inte räknats mellan den 13e-18e. Verkar som om att det håller på att ordna upp sig, enligt en användare på flyertalk så lovade diamond desk att alla användare ska ha korrekta poäng innan den 23e.

Tack @MarkusL ! Då väntar jag snällt tills imorgon innan jag eventuellt ringer. Står visserligen på hhonors sajten att man bör vänta upp till två veckor efter utcheckning innan man gör efterregistreringar..

Mitt har trillar in nu, samma för dig ?
Står dock fortf att jag har 3 (4 tidigare) stays kvar till silver och har inte riktigt fått klarhet i huruvida andra som gjort denna fast track också fått det meddelandet, för erbjudandet är ju 4 stays, 90 days, gold status....

Ja, det verkar som att har man en gång anmält sig till denna deal så gäller den alltid framöver. Jag hoppas på nytt guld igen i mars då jag har mitt fjärde stay i år.

Mitt har trillar in nu, samma för dig ?
Står dock fortf att jag har 3 (4 tidigare) stays kvar till silver och har inte riktigt fått klarhet i huruvida andra som gjort denna fast track också fått det meddelandet, för erbjudandet är ju 4 stays, 90 days, gold status....

Nix, står fortfarande som 0 för mig. Har mailat HHonors supporten nu, så får vi se vilket år jag får svar.

Ja, det verkar som att har man en gång anmält sig till denna deal så gäller den alltid framöver. Jag hoppas på nytt guld igen i mars då jag har mitt fjärde stay i år.
Menar du att alla som testat blivit guld efter sina 4 stays oavsett vad som synts på kontot innan ?
Var på en turne i Florida nyligen och samlade ihop några stays. Fick guld t.o.m 03/2017 :)
Var detta med CWT-dealen @Knucket ?

Toppen