Det borde fungera, för mig har det varit tvärtom AY Eco med och BA guld fungerade med Fast Track och det gigantiska utbudet i loungen Norrsken.Hej,
Har man tillgång till Fast Track på Arlanda med British Airways Economy flight och OneWorld Emerald status (AY). (det står inte Fasttrack på boarding kortet)
Tack någon som vet!
Med Oneworld Emerald från IB har det alltid funkat för mig, men jag har för mig att Fast Track brukar stå på mitt boardingkort.Hej,
Har man tillgång till Fast Track på Arlanda med British Airways Economy flight och OneWorld Emerald status (AY). (det står inte Fasttrack på boarding kortet)
Tack någon som vet!
Rättelse: jag hittade två BA-boardingkort från ARN-avresor i februari och mars. Det står faktiskt inte Fast Track på dem, till skillnad från motsvarande SAS-boardingkort. (Frasen står inte heller på BA-boardingkorten från LHR, ser jag.) Däremot står Emerald/IB/[mitt nummer] två gånger + GROUP 1, vilket visar att min Oneworld Emerald-status är inlagd i bokningen. De boardingkorten har fungerat i fast track-spärren på ARN.Med Oneworld Emerald från IB har det alltid funkat för mig, men jag har för mig att Fast Track brukar stå på mitt boardingkort.
Det verkar som att BA, i motsats till hur dom gör på Arlanda inte betalar för fast track i Göteborg?Som ren information: det är likadant på GOT, inte heller Club Europe med British Airways ger Fast Track. Dvs. ingen Fast Track överhuvudtaget med BA på GOT oavsett kanin eller status inom One World.
BA är inte listade som ett av bolagen vid ingången till Fas Track.
Det är min uppfattning.Det verkar som att BA, i motsats till hur dom gör på Arlanda inte betalar för fast track i Göteborg?
Svarar mig själv, Fast Track gick ej. (Fast Track på Arlanda med British Airways Economy flight och OneWorld Emerald status (AY))
Det stod ej FAST TRACK på varken utskrivet boarding kort (från BA web), eller på boarding kortet i BA Appen.
Dock som ovan stod det Group 1 och Frequent Flyer AY EMERALD, vilket inte räcker.