Senaste nytt

Fast summa av bränsletillägg på Star Alliance award med Eurobonus

Måste fan ringa Tallinn, har just nu 6500 kr i skatter och avgifter på min kommande award per person, detta skulle ju drastiskt dra ner kostnaderna. Men jag bokade om denna award igår så varför nämnde de inte något då?

Enligt Tallinn är de "fixed rate YQ" så de innebär att oavsett YQ kommer det att vara 116 EURO per person på utresan och detsamma hem. Dock flygplatsskatterna tillkommer och såna avgifter

Last edited:
Kan man oppdatere prisen (YQ) på allerede bestilte billetter, eller må reisen avbestilles (med fare for å miste plass)?

Kan man oppdatere prisen (YQ) på allerede bestilte billetter, eller må reisen avbestilles (med fare for å miste plass)?
Det kan du, men du måste typ boka om för då fick jag omräkning på skatter och då så fick jag återbetalning då det är mycket mindre utgifter per person mot tidigare man betalat. Gjorde det igår med min award.

Vad räknas då som ombokning? Kan man lägga till ett segment på slutet på resan utan att de tappar hela bokningen :eek:

Fast bränsletillägg är förmodligen en bra nyhet för de flesta här men sämre för dem som bjuder med frugan/maken till München med Lufthansa...

• Gilla
Reactions: Gus
Fast bränsletillägg är förmodligen en bra nyhet för de flesta här men sämre för dem som bjuder med frugan/maken till München med Lufthansa...

Sant. Frågan är fall detta inte blir en större intäkt för SAS?! Mer Europa resor antar jag än övriga världen?!

Intressant.

Toppen