Senaste nytt

Fast i Frankfurt

Här kommer ett annat förslag.
Med tåg eller hyrbil till Stuttgart flygplats (STR), och sedan Air Baltic via Riga till Stockholm.

Screenshot 2022-07-14 at 21.39.11.png
 

SK989

Medlem
Hej När jag tittar på Expertflyer ser det ut att finnas tre platser på LH från FRA till TLL imorgon kl. 9.30, ankomst i TLL 12.45. SAS (ej mainline) vidare 16:35, ankomst ARN 16:35.
Jag tittade också på den förbindelsen men Lufthansas hemsida visar inga tillgängliga flyg alls till Tallinn imorgon, så jag antar att platserna är sålda.
 

Franco

Medlem
Nej, på Expertflyer är de tillgängliga (i ekonomiklass, från H-klass och uppåt). Men vem vet om det av någon anledning skiljer sig åt i Lufthansas system? Jag skulle gå och fråga dem...
 

MrRob

Medlem
Gillar ni tåg så kostar det €9 per person i hela Tyskland. Kanske hittar ni någon flight från Düsseldorf, Berlin eller Hamburg?
 

SK989

Medlem
Efter att ha stigit upp 04.50 och åkt till FRA för en tröstlös väntan som standby på en redan överbokad LH-flight till Stockholm kl. 07.00 hände något oväntat. I gaten ropades det upp "Family SK989, please contact gate A13". Där meddelades att tyvärr finns det inte möjlighet att ge oss alla tre plats... i business. Två får åka ekonomi, om det är okej för oss. Vi tackade ja på den ;)
 

pswe

Medlem
Efter att ha stigit upp 04.50 och åkt till FRA för en tröstlös väntan som standby på en redan överbokad LH-flight till Stockholm kl. 07.00 hände något oväntat. I gaten ropades det upp "Family SK989, please contact gate A13". Där meddelades att tyvärr finns det inte möjlighet att ge oss alla tre plats... i business. Två får åka ekonomi, om det är okej för oss. Vi tackade ja på den ;)
Då får hustrun prova Heimat-konceptet låter det som.
 
Toppen